Συχνές ερωτήσεις
Λογαριασμός B2B και Γενικές Πληροφορίες
Πώς μπορώ να γίνω πελάτης της Bike Alert Hellas;


Σας ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας! Παρακαλούμε συμπληρώστε τη φόρμα Γίνετε Συνεργάτης με τα στοιχεία της εταιρείας σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για περισσότερες πληροφορίες.

Πώς μπορώ να αποκτήσω πρόσβαση στον τομέα B2B της ιστοσελίδας;


Ως πελάτης της Bike Alert Hellas έχετε αυτομάτως το δικαίωμα να χρησιμοποιήσετε τον τομέα B2B. Για να ρυθμίσετε το λογαριασμό σας, παρακαλούμε εγγραφείτε μέσω αυτής της ηλεκτρονικής φόρμας  χρησιμοποιώντας τον Αριθμό Πελάτη σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε όταν ο λογαριασμός σας είναι έτοιμος προς χρήση.

Πώς μπορώ να επαναφέρω τον κωδικό πρόσβασής μου;


Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασής σας, μπορείτε να τον επαναφέρετε επιλέγοντας Ανακτήστε το τώρα στη σελίδα σύνδεσης και στη συνέχεια εισάγοντας το όνομα χρήστη σας. Θα σας αποσταλούν περαιτέρω οδηγίες για το πώς να προχωρήσετε μέσω e-mail.

Πώς μπορώ να αλλάξω τον κωδικό πρόσβασής μου;


Μπορείτε να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασής σας συμπληρώνοντας τη φόρμα Αλλαγή Κωδικού Πρόσβασης που βρίσκεται στη σελίδα Πληροφορίες Προφίλ.

Πώς μπορώ να διαχειριστώ τις προτιμήσεις μου για τις ειδοποιήσεις;


Μπορείτε να διαχειριστείτε τις ρυθμίσεις ειδοποιήσεών σας επισκεπτόμενοι την ενότητα Ειδοποιήσεις της σελίδας του Προφίλ σας και επιλέγοντας από τις διαθέσιμες επιλογές.

Πώς μπορώ να διαχειριστώ τις προτιμήσεις μου, όπως τη γλώσσα της ιστοσελίδας ή την προεπιλεγμένη μέθοδο αποστολής στις παραγγελίες;


Μπορείτε να διαχειριστείτε τις προτιμήσεις σας επισκεπτόμενοι την ενότητα Προτιμήσεις της σελίδας Προφίλ σας και επιλέγοντας από τις διαθέσιμες επιλογές.

Πώς μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία τιμολόγησης ή επικοινωνίας μου;


Επικοινωνήστε μαζί μας απευθείας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση support@bikealert.gr ή μέσω τηλεφώνου στα τηλέφωνα 210 512 0260, 210 512 3823 & 210 341 3733.

Πως μπορώ να αλλάξω ή να προσθέσω μια διεύθυνση αποστολής;


Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας απευθείας μέσω e-mail στο support@bikealert.gr ή μέσω τηλεφώνου στα 210 512 0260, 210 512 3823 & 210 341 3733.

Προϊόντα & Απόθεμα
Πώς κάνω αναζήτηση για ένα προϊόν;


Υπάρχουν πολλαπλοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να βρείτε το προϊόν που χρειάζεστε:

  • Πληκτρολογώντας τον κωδικό προϊόντος, τον κωδικό προϊόντος του κατασκευαστή ή την περιγραφή του προϊόντος στη γραμμή αναζήτησης που βρίσκεται στο πάνω μέρος κάθε σελίδας
  • Χρησιμοποιώντας τη λειτουργία Αναζήτηση Οχήματος
  • Επιλέγοντας την καρτέλα Προϊόντα στο επάνω μέρος κάθε σελίδας και στη συνέχεια κάνοντας περιήγηση ανά κατηγορία, υποκατηγορία ή/και μάρκα.
Πώς μπορώ να φιλτράρω τα αποτελέσματα της αναζήτησης;


Αφού κάνετε αναζήτηση για ένα προϊόν, μπορείτε να βελτιώσετε τα αποτελέσματα επιλέγοντας οποιοδήποτε από τα διαθέσιμα φίλτρα στην αριστερή πλευρά της σελίδας με τη λίστα προϊόντων.

Πώς μπορώ να βρω πρόσθετες πληροφορίες για ένα προϊόν;


Πρόσθετες πληροφορίες για κάθε προϊόν, όπως τεχνικές προδιαγραφές ή πληροφορίες προσαρμογής στο όχημα, μπορείτε να βρείτε στη σελίδα προϊόντος επιλέγοντας τις καρτέλες Λεπτομέρειες Προϊόντος ή Εφαρμογές κάτω από τη φωτογραφία του προϊόντος.

Μπορώ να ελέγξω τα απόθεμα στο κατάστημα από την ιστοσελίδα;


Φυσικά! Για να ελέγξετε το ζωντανό απόθεμα στο κατάστημα μεταβείτε στη σελίδα οποιουδήποτε προϊόντος (π.χ. HF303) και πατήστε την επιλογή Έλεγχος Διαθεσιμότητας.

Παραγγελίες
Πώς μπορώ να κάνω μια παραγγελία;


Αρχικά, πρέπει να προσθέσετε προϊόντα στο Καλάθι σας χρησιμοποιώντας έναν από τους τρόπους που περιγράφονται παρακάτω:

  • Πατώντας το κουμπί Προσθήκη στο Καλάθι στη σελίδα με τη λίστα των προϊόντων
  • Πατώντας το κουμπί Προσθήκη στο Καλάθι στη σελίδα του προϊόντος
  • Ανεβάζοντας ένα αρχείο Excel με την παραγγελία σας στη σελίδα του Καλαθιού σας
  • Κάνοντας αναζήτηση και προσθήκη ενός προϊόντος από τη σελίδα του Καλαθιού σας
  • Από μια προηγουμένως αποθηκευμένη παραγγελία

Στη συνέχεια, από τη σελίδα του Καλαθιού σας επιλέξτε Ολοκληρώστε την αγορά σας. Επιλέξτε τη μέθοδο αποστολής που προτιμάτε και επιλέξτε αν θέλετε να κρατηθούν ως back order ή να ακυρώσετε τα είδη που δεν υπάρχουν σε απόθεμα/τα είδη με μερική διαθεσιμότητα. Μετέπειτα ελέγξτε τη σύνοψη της παραγγελίας σας και κάντε κλικ στην επιλογή Ολοκλήρωση Παραγγελίας..

Μπορώ να επιλέξω τη μέθοδο παράδοσης ή παραλαβής κατά την τοποθέτηση μιας παραγγελίας;


Μπορείτε να επιλέξετε την επιθυμητή μέθοδο παράδοσης ή παραλαβής από το κατάστημα κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας.

Μπορώ να αποθηκεύσω την παραγγελία μου για αργότερα;


Για να προσθέσετε προϊόντα από την παραγγελία σας σε μια Αποθηκευμένη Παραγγελία για μεταγενέστερη χρήση, μεταβείτε στο καλάθι αγορών σας και επιλέξτε τα προϊόντα που θέλετε να προσθέσετε. Στη συνέχεια, επιλέξτε Αποθήκευση για αργότερα και ακολουθήστε τις οδηγίες που εμφανίζονται στην οθόνη για να προσθέσετε το(α) είδος(η) είτε σε μια ήδη δημιουργημένη Αποθηκευμένη Παραγγελία είτε για να δημιουργήσετε μια νέα. 

Μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;

Μια παραγγελία δεν μπορεί να ακυρωθεί μέσω της ιστοσελίδας από τη στιγμή που έχει τοποθετηθεί. Σε περίπτωση που πρέπει επειγόντως να ακυρώσετε μια παραγγελία, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας απευθείας τηλεφωνικά στα τηλέφωνα 210 512 0260, 210 512 3823 & 210 341 3733.

Μπορώ να προσθέσω στην παραγγελία μου;


Εφόσον μια παραγγελία έχει τοποθετηθεί, δεν μπορείτε πλέον να προσθέσετε σε αυτήν ή να την επεξεργαστείτε από την ιστοσελίδα μας. Ωστόσο, μπορείτε να τοποθετήσετε οποιονδήποτε αριθμό πρόσθετων παραγγελιών που θα αποσταλούν μαζί με την προηγούμενη παραγγελία σας.

Μπορώ να παρακολουθώ την εξέλιξη της παραγγελίας μου;. 


Μπορείτε να δείτε την κατάσταση της παραγγελίας σας κοιτάζοντας τη στήλη Κατάσταση Παραγγελίας στη σελίδα Παραγγελίες ή από το Dashboard σας.

Μπορώ να ακυρώσω ένα προϊόν που έχω σε back order;


Μπορείτε να ακυρώσετε ένα προϊόν που βρίσκεται σε back order από τη σελίδα Παραγγελίες σε Αναμονή επιλέγοντας το εικονίδιο διαγραφής στο τέλος της γραμμής του προϊόντος που θέλετε να αφαιρέσετε και στη συνέχεια επιβεβαιώνοντας την ακύρωση.

Μπορώ να επιστρέψω ένα είδος;


Για να επιστρέψετε ένα προϊόν, παρακαλούμε επικοινωνήστε απευθείας μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο support@bikealert.gr ή μέσω τηλεφώνου στα τηλέφωνα 210 512 0260, 210 512 3823 & 210 341 3733.

Ποια είναι η πολιτική εγγύησης και επιστροφών για τα είδη που αγοράζω;


Παρακαλούμε ακολουθήστε αυτόν τον σύνδεσμο για να διαβάσετε περισσότερα σχετικά με την Πολιτική Εγγύησης και Επιστροφών μας.

Εξυπηρέτηση πελατών
Χρειάζεστε βοήθεια; Επικοινωνήστε μαζί μας και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε με την παραγγελία σας ή με οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με το προϊόν.
Επικοινωνήστε μαζί μας